• mufitonbasi@gmail.com

HABER DETAYI

06 Ağustos 2024 12:51

Yetgin Turizm Seyahat ile Unutulmaz Amasra Gezisi

Yetgin Turizm Seyahat ile Unutulmaz Amasra Gezisi: Tarih, Kültür ve Eğlence Dolu Bir Gün

Yetgin Turizm Seyahat, 4 Ağustos tarihinde düzenlediği Amasra gezisi ile misafirlerine unutulmaz bir deneyim yaşattı. Gezimiz sabah saat 5’te Çubuk, Ankara’dan başladı. Kahvaltılık ikramlar ve sıcak-soğuk içecekler eşliğinde güvenli bir yolculuk yaparak Amasra’ya ulaştık.

Kuşkayası: Tarihe Yolculuk ve Fotoğraf Çekme Fırsatı

Amasra’ya varır varmaz ilk durağımız olan Kuşkayası’nı ziyaret ettik. Bu tarihi yapının etkileyici atmosferinde bol bol fotoğraf çekerek anılarımızı ölümsüzleştirdik. Kuşkayası’nın büyüleyici hikayeleri ve taş işçiliği, misafirlerimizi tarihte bir yolculuğa çıkardı.

Seyir Tepesi: Amasra’nın Muhteşem Manzarası Eşliğinde Anılar Yaratma

Ardından Seyir Tepesi’ne geçtik. Burada da misafirlerimiz muhteşem manzaranın tadını çıkararak güzel fotoğraflar çekme fırsatı buldu. Seyir Tepesi’nden Amasra’nın eşsiz doğal güzelliklerini ve Karadeniz’in maviliklerini seyrettik.

Amasra Merkez: Kültürel Zenginlikleri ve Tarihi Yapıları Keşfetme

Seyir Tepesi’nden sonra Amasra’nın merkezine inerek, tur rehberimiz eşliğinde bu güzel beldenin kültürel yapısını ve tarihini keşfettik. Rehberimizin anlatımlarıyla Amasra’nın zengin geçmişi hakkında bilgi edindik. Tarihi evler, çarşı ve sokaklar arasında yaptığımız yürüyüşler sırasında Amasra’nın kendine has atmosferini yakından deneyimledik.

Öğle Yemeği: Amasra’nın Yerel Lezzetlerini Tatma

Merkezdeki gezimizden sonra lezzetli bir öğle yemeği yedik. Amasra’nın meşhur balıklarını ve yerel lezzetlerini tadarak, Karadeniz mutfağının keyfini çıkardık. Restoranda sunduğumuz sıcak ve soğuk içeceklerle yemeğimizi daha da keyifli hale getirdik.

Tekne Turu ve Deniz Vakti: Karadeniz’in Serin Sularında Eğlenceli Anlar

Öğle yemeğinin ardından misafirlerimizle birlikte keyifli bir tekne turuna çıktık ve ardından deniz vaktiyle serinleyerek Amasra’nın güzel plajlarının tadını çıkardık. Tekne turu sırasında Karadeniz’in huzur veren maviliklerinde dolaşarak, hem eğlenceli hem de dinlendirici anlar yaşadık.

Çarşıda Alışveriş ve Serbest Zaman: Yerel Ürünleri Keşfetme Fırsatı

Gezimizin son bölümünde çarşıda alışveriş yaparak ve serbest zaman geçirerek Amasra’nın yerel ürünlerini keşfettik. Misafirlerimiz, sevdiklerine hediyelik eşyalar alarak geziyi sonlandırdı. Çarşıdaki renkli dükkanlar ve yerel el sanatları, misafirlerimizin ilgisini çekti ve güzel anılarla dolu alışverişler yapmalarını sağladı.

Yetgin Turizm Seyahat ile düzenlediğimiz bu unutulmaz Amasra gezisinde misafirlerimiz hem tarih ve kültürle buluştu hem de eğlenceli ve dinlendirici anlar yaşadı.

Daha fazla günübirlik tur için bizimle iletişime geçin ve Türkiye’nin en güzel köşelerini Yetgin Turizm Seyahat ile keşfedin!

İletişim Bilgilerimiz: Yetgin Turizm Seyahat Tur
Websitesi: https://www.cubukajans.com/yetgin-turizm-seyahat/
Telefon: 0530 178 70 88
E-mail: yetginseyahat@gmail.com

SEO Anahtar Kelimeleri: Yetgin Turizm Seyahat, Amasra gezisi, günübirlik tur, Ankara çıkışlı turlar, Amasra tarihi, Amasra kültürü, tekne turu, deniz vakti, alışveriş, Türkiye turları. #reklam